Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää palvelumuotoilusta. Jos asiakas, asiakaslähtöisyys tai asiakaskokemus ovat keskeisiä strategisia tavoitteita yrityksessä, palvelumuotoilu on olennainen osa niiden toteuttamista. Koulutuksessa avataan palvelumuotoilun moninaisia mahdollisuuksia yritystoiminnassa ja pohditaan, miten siitä voi saada kestävää kilpailuetua.
Tietoja kouluttajista: Sofia Forsberg ja Johanna Säynäjäkangas
Qaswuan perustajat Sofia Forsberg ja Johanna Säynäjäkangas toimivat yritysten ja organisaatioiden kehittämisen kumppanina sekä palvelumuotoilun valmentajina ja oivalluttajina. Johanna ja Sofia ovat myös suositun Palvelumuotoilun kasvutarinoita podcastin juontajia sekä Palvelumuotoilun bisneskirjan kehittäjiä ja kirjoittajia.
Qaswua Design & Development Oy on palvelumuotoilun asiantuntijayritys, joka auttaa osaajia ja organisaatioita kehittämään ja kehittymään palvelumuotoilun avulla. Qaswua onkin ennen kaikkea vaikuttavan palvelumuotoilun asialla – edistäjänä, uudistajana, kouluttajana ja kehittäjänä.