KoulutusOnline | Miksi KoulutusOnline? Siirry sisältöön

Ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä parhailta asiantuntijoilta

KoulutusOnline on luotettava tietolähde

Vuoden 2023 KoulutusOnlinen käyttäjien asiakaspalautteen keskiarvo oli 4/5. Palautteissa arvostettiin koulutusten ajankohtaisuutta ja monipuolisuutta, kouluttajien vahvaa asiantuntijuutta ja videoiden laatua. Myös koulutuksista saatu hyöty koettiin korkeaksi.

Ota kuppi kahvia, avaa KoulutusOnline ja opiskele alansa parhaiden asiantuntijoiden johdolla. KoulutusOnlinen verkkokoulutuksista saat ajankohtaista tietoa ja käytännön vinkkejä lakimuutoksista digitaitoihin asti.

Monta hyvää syytä valita KoulutusOnline

1. KoulutusOnlinea on helppo käyttää
KoulutusOnline on selkeä ja sitä voi käyttää kaikilla päätelaitteilla. Saat meiltä aluksi henkilökohtaisen käyttökoulutuksen ja matkan varrella tukea KoulutusOnlinen käyttöön aina kun sitä tarvitset.
2. Koulutuksille on aina tilaa kalenterissa
KoulutusOnlinen koulutuksia voi katsoa ja kuunnella pieniin osiin palasteltuina tai laajempina kokonaisuuksina esimerkiksi työn lomassa. Voit tarvittaessa keskeyttää opiskelun ja palata samaan kohtaan myöhemmin uudelleen.
3. KoulutusOnline on käytössäsi 24/7
KoulutusOnlinen hyviä puolia on, että se säästää koulutuspaikalle matkustamisen ajan ja vaivan. Kirjaudu KoulutusOnlineen ja opiskele missä ikinä oletkin ja mihin kellonaikaan tahansa.
4. Koulutuksia jokaiselle asiantuntijalle
KoulutusOnlinessa tieto on käden ulottuvilla. Laajaa koulutussisältöä on helppo kohdentaa oppijoille kunkin osaamistarpeen mukaan. KoulutusOnlinesta löydät muun muassa uusimmat lakimuutokset käytännönläheisesti esitettyinä ja työtä helpottavia vinkkejä toimisto-ohjelmien käyttöön.
5. KoulutusOnlinella ratkaiset tiimien osaamistarpeet
Autamme sinua rakentamaan tiimien osaamistarpeisiin sopivia oppimispolkuja. Saat meiltä henkilökohtaisen pääkäyttäjäkoulutuksen sekä säännöllisesti tietoa KoulutusOnlinen uusista koulutuksista – vinkkaa uutuuksista organisaatiosi oppijoille! Noin kerran kuussa järjestämme KoulutusOnlinen sisältöihin liittyviä maksuttomia teema-aamuja, joissa käydään läpi myös KoulutusOnlinen käyttöohjeita. KoulutusOnline-aamuihin voivat osallistua kaikki halukkaat organisaatiostasi.
6. Seuraa koulutustavoitteiden toteutumista
KoulutusOnlinesta saat selkeät raportit koulutustavoitteiden toteutumisesta ja koulutusvähennystä varten.
7. Kouluttajina maan parhaat asiantuntijat
KoulutusOnlinessa kouluttavat kauppakamarin omat asiantuntijat ja vahva asiantuntijaverkostomme. Eli ruudun äärellä kohtaat samat timanttiset asiantuntijat kuin muissakin koulutuksissamme.

Asiakaspalautetta

”Aiemmin olen käynyt useissa koulutuksissa ympäri Suomea, nyt samat, laadukkaat omaan osaamista päivittävät koulutukset on mahdollista suorittaa omalta työpisteeltä. Koulutukset ovat napakoita ja asiasisältö on todella laadukasta. Aikaa säästyy ja osaaminen päivittyy. Todella hyvä!”
– asiakaspalaute