KoulutusOnline | Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä on tärkeää huomioida myyntitilanteessa puhelimitse, kuten kysymysten hyödyntäminen, ostosignaalien tunnistaminen ja niihin reagointi sekä vastaväitteiden käsittely. Kurssi tarjoaa konkreettisia työkaluja, joilla voit kehittää puhelinmyynnin taitojasi ja parantaa myyntituloksiasi.

Tietoja kouluttajasta: Kai Rustholkarhu

Kai on kymmenen vuoden ajan valmentanut tuhansia ihmisiä myyntitaitoihin etä- ja fyysisiin kanaviin. Aiemmin Kai on kehittänyt myyntiä mm. Telialla ja Nokialla. Kai Rustholkarhu on Closer Group Oy:n toimitusjohtaja ja valmentaja. Closer Group on Suomen johtava etämyyntitaitojen valmennustalo.

Kesto

17 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen keskiössä on taito viedä läpi onnistuneita asiakastapaamisia, joissa tuotetaan…
Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on opastaa sinut luomaan tarjouksia, jotka tuovat merkittävää…
Prospektointi ja ICP. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on kehittää taitojasi prospektoinnissa ja ajankäytön hallinnassa. Kurssin…
Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä. Kouluttaja Kert Kenner
Myyntityötä tekeville suunnattu koulutus, jonka ytimessä on kuulemisen merkityksen korostaminen…
Hissipuheen rakentaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Kurssin tavoitteena on opastaa sinut rakentamaan ja pitämään positiivisesti mieleen…