Koulutuksen sisältö
Tämä kurssi syventyy ostopäätöksen psykologiaan ja opettaa, kuinka tunnistaa erilaiset ostajat ja vaikuttaa heihin tehokkaasti. Käymme läpi ostomotiiveja ja opit lähestymään erilaisia päättäjätahoja, kuten omistajia, ylimpää johtoa, ammattiostajia ja päälliköitä. Kurssi tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä ja strategioita, joiden avulla voit parantaa myyntituloksiasi ja ymmärtää paremmin asiakkaidesi tarpeita ja motiiveja.
Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.