Koulutuksen sisältö
Myynnin johdolle suunnattu kurssi tarjoaa lyhyen johdannon myynnin ja markkinoinnin yhteistyöhön. Kurssilla käsitellään ostamisen muutoksia ja ostajan monimutkaista ostopolkua, määritellään ostajapersoonat, tunnistetaan tehokkaat markkinointikeinot ja luodaan kattava sisältöstrategia. Lisäksi korostetaan teknologian merkitystä datan keräämisessä ja jalostamisessa sekä CRM- ja CDP-järjestelmien käytössä.
Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.