KoulutusOnline | Kohtuuttomien valitusten ja kverulanttivalittajien kohtaaminen ja käsittely. Kouluttaja Totti Karpela Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Kohtuuttomien valitusten ja kverulanttivalittajien kohtaaminen ja käsittely. Kouluttaja Totti Karpela

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Kurssilla opit tunnistamaan erityyppiset valittajat ja käsittelemään valitukset eri osapuolia tyydyttävällä tavalla.

Tietoja kouluttajasta: Totti Karpela

Totti Karpelalla on kattava 30-vuotinen kansainvälinen kouluttajakokemus viranomaisten ja yritysten kouluttamisesta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijanakin toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta.

Kesto

49 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…