KoulutusOnline | Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään pilkkusääntöjä, yhdyssanoja, lyhenteitä ja numeroiden taivutusta. Taina Parviainen on suosittu viestinnän kouluttaja ja tietokirjailija.

Tietoja kouluttajasta: Taina Parviainen

FM, KTK Taina Parviainen työskentelee Kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kirjojen tuottajana. 

Parviainen kouluttaa muun muassa asiakas- ja työyhteisöviestinnän aiheista sekä hyvästä vuorovaikutuksesta. Hänen asiakasviestinnän koulutuksissaan keskitytään muun muassa hankaliin viesteihin vastaamiseen, erilaisten reklamaatiotyylien tunnistamiseen ja organisaation viestinnän yhdenmukaistamiseen.

Parviainen on Kauppakamarin Chambercast-kanavan Kirjakulma-osion podcasthost, ja hänen vierainaan ovat olleet useat Kauppakamarin kirjailijat.

Parviainen on julkaissut viimeksi yhdessä Totti Karpelan kanssa teoksen Kohtuuttomat valittajat (2022), joka on käytännönläheinen opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan. 

Parviaiselta on ilmestynyt aikaisemmin teokset Paremmin sanottu kuin tehty (2019), (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin (2015), Onnistu kouluttajana – 7 askelta yleisön hurmioon (2013), joka on kirjoitettu yhdessä Timo Valvion kanssa, ja johtajien elämänkokemuksia ja merkittäviä tapahtumia käsittelevä teos Käännekohta (2007).

Kesto

28 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Asiakaspalvelun peruspilarit– tunteista ja asenteista toimivaan vuorovaikutukseen. Kouluttaja Taina Parviainen
Tämän koulutuksen tarkoituksena on pysähtyä pohtimaan jokaisen asiakaspalvelussa toimivan omia…
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutuksessa käydään läpi erilaiset kysymystyypit ja kerrotaan esimerkkien avulla, miten…
Miten vastaat oikein kirjalliseen reklamaatioon. Kouluttaja Taina Parviainen
Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla…
Erilaiset valitustyylit ja niihin sopivat reagointitavat. Kouluttaja Taina Parviainen
Millä saada keskeytettyä jaaritteleva asiakas? Miten taas toimia sitkeän inttäjän…
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn. Kouluttaja Taina Parviainen
Suuttuiko asiakas jostain? Pahoittiko hän mielensä tilanteessa, joka olisi voitu…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…