KoulutusOnline | Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla hyvin, tekemällä siitä eri keinoin muistettavan ja elävöittämällä sitä monin tavoin. Taina Parviainen on suosittu kouluttaja ja tietokirjailija.

Tietoja kouluttajasta: Taina Parviainen

FM, KTK Taina Parviainen työskentelee Kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kirjojen tuottajana. 

Parviainen kouluttaa muun muassa asiakas- ja työyhteisöviestinnän aiheista sekä hyvästä vuorovaikutuksesta. Hänen asiakasviestinnän koulutuksissaan keskitytään muun muassa hankaliin viesteihin vastaamiseen, erilaisten reklamaatiotyylien tunnistamiseen ja organisaation viestinnän yhdenmukaistamiseen.

Parviainen on Kauppakamarin Chambercast-kanavan Kirjakulma-osion podcasthost, ja hänen vierainaan ovat olleet useat Kauppakamarin kirjailijat.

Parviainen on julkaissut viimeksi yhdessä Totti Karpelan kanssa teoksen Kohtuuttomat valittajat (2022), joka on käytännönläheinen opas vaativien valitusten ja reklamaatioiden hallintaan. 

Parviaiselta on ilmestynyt aikaisemmin teokset Paremmin sanottu kuin tehty (2019), (V)ihastuttava mainoskieli – fraaseista fiiliksiin (2015), Onnistu kouluttajana – 7 askelta yleisön hurmioon (2013), joka on kirjoitettu yhdessä Timo Valvion kanssa, ja johtajien elämänkokemuksia ja merkittäviä tapahtumia käsittelevä teos Käännekohta (2007).

Kesto

22 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen keskiössä on taito viedä läpi onnistuneita asiakastapaamisia, joissa tuotetaan…
Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on opastaa sinut luomaan tarjouksia, jotka tuovat merkittävää…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli. Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä
Myynnin johdolle suunnattu kurssi tarjoaa lyhyen johdannon myynnin ja markkinoinnin…
Myyntistrategian luominen B2B-yritykselle. Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä
Myyntijohdolle tarkoitettu kurssi, joka antaa viitekehyksen ja tärkeimmät kokonaisuudet B2B-myyntistrategian…
Ostokäyttäytymisen muutos - Mitä otettava huomioon myynnin johtamisessa? Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä
Myyntiä tekeville ja myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa tehdään läpileikkaus…