Koulutuksen sisältö
Myyntityötä tekeville suunnattu koulutus, jonka ytimessä on kuulemisen merkityksen korostaminen modernissa myyntityössä. Usein myyjät hyppäävät suoraan myymään tuotteitaan tai palveluitaan, jolloin olennaisin osa, kuunteleminen, jää vähemmälle huomiolle. Koulutuksen päätavoite onkin tuoda esiin kuulemisen merkitys modernissa myyntityössä, sillä asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen on myynnin peruspilari.
Kurssilla käsitellään myös muun muassa tuote- ja arvomyyntiä, niiden eroja ja merkitystä sekä maailmanlaajuisesti tunnettuja kysymystekniikoita (BANT ja SPIN) ja ostopsykologian roolia asiakaskysymysten taustalla. Asiakkaan ostopäätöksen psykologiset mekanismit sekä tunteiden ja järjen tasapaino kuuntelemisessa ja vaikuttamisessa. Koulutuksessa käydään läpi myös KUULE-malli: kaikkien kriittisten kysymysten rooli asiakastarpeiden selvittämisessä.
Tietoja kouluttajasta: Kert Kenner
Kert Kenner on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin kehittäjistä ja valmentajista. Kert on toiminut yli 20 vuotta myyntivalmentajana ja hänelle on kokemusta yli 1000 yrityksen modernin myynnin toimintatapojen kehittämisestä ja valmentamisesta. Kert on toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä – kirjan kirjoittajista ja Suomen kuunnellumpien myyntiin liittyvien podcastien joukkoon kuuluvan #MYYNTIPODIN vetäjistä. Kert on valittu myös Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten MMA:n myynnin lähettilääksi. Kert toimii perustamansa valmennusyrityksen Kenner Company Oy:n toimitusjohtajana ja myyntivalmentajana.