KoulutusOnline | Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä. Kouluttaja Kert Kenner Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä. Kouluttaja Kert Kenner

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Myyntityötä tekeville suunnattu koulutus, jonka ytimessä on kuulemisen merkityksen korostaminen modernissa myyntityössä. Usein myyjät hyppäävät suoraan myymään tuotteitaan tai palveluitaan, jolloin olennaisin osa, kuunteleminen, jää vähemmälle huomiolle. Koulutuksen päätavoite onkin tuoda esiin kuulemisen merkitys modernissa myyntityössä, sillä asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen on myynnin peruspilari.

Kurssilla käsitellään myös muun muassa tuote- ja arvomyyntiä, niiden eroja ja merkitystä sekä maailmanlaajuisesti tunnettuja kysymystekniikoita (BANT ja SPIN) ja ostopsykologian roolia asiakaskysymysten taustalla. Asiakkaan ostopäätöksen psykologiset mekanismit sekä tunteiden ja järjen tasapaino kuuntelemisessa ja vaikuttamisessa. Koulutuksessa käydään läpi myös KUULE-malli: kaikkien kriittisten kysymysten rooli asiakastarpeiden selvittämisessä.

Tietoja kouluttajasta: Kert Kenner

Kert Kenner on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin kehittäjistä ja valmentajista. Kert on toiminut yli 20 vuotta myyntivalmentajana ja hänelle on kokemusta yli 1000 yrityksen modernin myynnin toimintatapojen kehittämisestä ja valmentamisesta. Kert on toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä – kirjan kirjoittajista ja Suomen kuunnellumpien myyntiin liittyvien podcastien joukkoon kuuluvan #MYYNTIPODIN vetäjistä. Kert on valittu myös Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten MMA:n myynnin lähettilääksi. Kert toimii perustamansa valmennusyrityksen Kenner Company Oy:n toimitusjohtajana ja myyntivalmentajana.

Kesto

38 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Asiakaspalvelun peruspilarit– tunteista ja asenteista toimivaan vuorovaikutukseen. Kouluttaja Taina Parviainen
Tämän koulutuksen tarkoituksena on pysähtyä pohtimaan jokaisen asiakaspalvelussa toimivan omia…
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutuksessa käydään läpi erilaiset kysymystyypit ja kerrotaan esimerkkien avulla, miten…
Miten vastaat oikein kirjalliseen reklamaatioon. Kouluttaja Taina Parviainen
Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla…
Erilaiset valitustyylit ja niihin sopivat reagointitavat. Kouluttaja Taina Parviainen
Millä saada keskeytettyä jaaritteleva asiakas? Miten taas toimia sitkeän inttäjän…
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn. Kouluttaja Taina Parviainen
Suuttuiko asiakas jostain? Pahoittiko hän mielensä tilanteessa, joka olisi voitu…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…