Koulutuksen sisältö
Myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa käydään läpi asiakasluokittelua ja asiakkuudenhoitomallien suunnittelua. Koulutuksen jälkeen sinulle on selvää miksi, milloin ja miten asiakasluokittelua kannattaa tehdä ja miksi asiakkuuksien hoitoon kannattaa ylipäätään panostaa. Saat myös käytännönläheisiä vinkkejä luokitteluun sekä esimerkin, miten voi lähteä luokittelua tekemään.
Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.