Koulutuksen sisältö
Erinomaiset asiakaskokemukset ovat koko organisaation yhteinen tehtävä. Jokaisen työntekijän panos on tärkeä, sillä asiakaskokemukset muodostuvat kaikista kohtaamisista ja vuorovaikutustilanteista yrityksen kanssa. Tällä kurssilla saat konkreettisia ja käytännönläheisiä välineitä ja ideoita erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen jokaisessa työtehtävässäsi.
Kurssilla opit, miten viestintä, asiakaspalvelu, tuotteiden ja palveluiden laatu sekä yrityksen sisäinen kulttuuri ja prosessit vaikuttavat asiakaskokemukseen. Saat käytännön esimerkkejä ja strategioita asiakaskokemuksen parantamiseen sekä työkaluja asiakaspalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen.
Tule mukaan oppimaan, miten voit vaikuttaa positiivisesti asiakaskokemuksiin ja luoda asiakaskeskeistä kulttuuria.
Tietoja kouluttajasta: Henrietta Aarnikoivu
Kehittäjä, valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu on johtamisen, esihenkilötyön ja asiakaspalvelun asiantuntija. Hän on valmentanut ja konsultoinut lukuisissa organisaatioissa tavoitteena tavoitteet saavuttava ja hyvinvoiva organisaatio. Hän on luonut organisaatioiden tarpeisiin erilaisia konkreettisia onnistumista tukevia työkaluja, kuten laadukasta esihenkilötyötä tukevan V12-mallin ja työyhteisötaitoja kehittävän Työntekijän K8-mallin.
Palautteita Henrietan koulutuksista:
Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä.
ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu.
Henrietta on suorapuheinen ja innostava kouluttaja. Häntä kuuntelee jatkossakin mielellään ja hän osaa luoda luottamuksellisen ja avoimen ilmapiirin sekä rohkaisee osallistujia keskusteluun.