Koulutuksen sisältö
Henrietta Aarnikoivun käytännönläheinen kurssi asiakaspalvelun merkityksestä tarjoaa katsauksen siihen, miten kaikki vaikuttaa kaikkeen yrityksen toiminnassa. Kurssi avaa osallistujille asiakaskeskeisen ajattelutavan merkitystä ja sen vaikutuksia organisaation menestykseen. Osallistujat saavat vastauksia keskeisiin kysymyksiin, kuten: mitä arvoa asiakaskeskeinen organisaatio tuottaa asiakkaalle ja miten tämä arvo heijastuu yrityksen toimintaan ja tuloksiin?
Henrietta Aarnikoivu tarjoaa konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä siitä, miten organisaatio voi parantaa asiakaspalveluaan ja siten lisätä asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta.
Tämä kurssi on suunniteltu kaikille, jotka haluavat syventää ymmärrystään asiakaspalvelun tärkeydestä ja oppia käytännönläheisiä menetelmiä asiakaskeskeisen organisaation luomiseksi ja kehittämiseksi. Tule mukaan ja opi, miten voit vahvistaa yrityksesi perustehtävää ja tuottaa merkittävää arvoa asiakkaillesi.
Tietoja kouluttajasta: Henrietta Aarnikoivu
Kehittäjä, valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu on johtamisen, esihenkilötyön ja asiakaspalvelun asiantuntija. Hän on valmentanut ja konsultoinut lukuisissa organisaatioissa tavoitteena tavoitteet saavuttava ja hyvinvoiva organisaatio. Hän on luonut organisaatioiden tarpeisiin erilaisia konkreettisia onnistumista tukevia työkaluja, kuten laadukasta esihenkilötyötä tukevan V12-mallin ja työyhteisötaitoja kehittävän Työntekijän K8-mallin.
Palautteita Henrietan koulutuksista:
Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä.
ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu.
Henrietta on suorapuheinen ja innostava kouluttaja. Häntä kuuntelee jatkossakin mielellään ja hän osaa luoda luottamuksellisen ja avoimen ilmapiirin sekä rohkaisee osallistujia keskusteluun.