KoulutusOnline | Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen keskiössä on taito viedä läpi onnistuneita asiakastapaamisia, joissa tuotetaan asiakkaalle lisäarvoa ja edistetään myyntiä tehokkaasti. Koulutuksen aikana saat ymmärrystä ja käytännön työkaluja, jotka auttavat sinua rakentamaan ja toteuttamaan timanttisia asiakaskohtaamisia.

Kurssilla perehdytään VALKEA-malliin, joka tarjoaa rakenteen vaikuttaville asiakastapaamisille. Lisäksi käsitellään huippuvalmistautumisen merkitystä ja sen käytännön toteutusta, tapaamisen avaamisen tärkeyttä, olennaisia elementtejä yritysesittelyissä sekä läsnäolon ja kuuntelun roolia asiakaskohtaamisissa. Opit myös myymään arvoa ja tekemään vakuuttavia kannanottoja sekä sopimaan seuraavista askeleista tapaamisen jälkeen.

Koulutuksen tavoitteena on varustaa sinut strategioilla ja taidoilla, jotka auttavat sinua rakentamaan ja ylläpitämään menestyksekkäitä asiakassuhteita ja parantamaan myyntituloksiasi merkittävästi.

Tietoja kouluttajasta: Kert Kenner

Kert Kenner on yksi Suomen vaikuttavimmista modernin myynnin kehittäjistä ja valmentajista. Kert on toiminut yli 20 vuotta myyntivalmentajana ja hänelle on kokemusta yli 1000 yrityksen modernin myynnin toimintatapojen kehittämisestä ja valmentamisesta. Kert on toinen menestysteoksen #MYYNTIKIRJA – Menesty uuden ajan B2B -myynnissä – kirjan kirjoittajista ja Suomen kuunnellumpien myyntiin liittyvien podcastien joukkoon kuuluvan #MYYNTIPODIN vetäjistä. Kert on valittu myös Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten MMA:n myynnin lähettilääksi. Kert toimii perustamansa valmennusyrityksen Kenner Company Oy:n toimitusjohtajana ja myyntivalmentajana.

Kesto

50 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on opastaa sinut luomaan tarjouksia, jotka tuovat merkittävää…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen keskiössä on taito viedä läpi onnistuneita asiakastapaamisia, joissa tuotetaan…
Prospektointi ja ICP. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on kehittää taitojasi prospektoinnissa ja ajankäytön hallinnassa. Kurssin…
Hissipuheen rakentaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Kurssin tavoitteena on opastaa sinut rakentamaan ja pitämään positiivisesti mieleen…
Erilaiset myyjäpersoonat ja niiden johtaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Myyntijohdolle suunnattu koulutus, jonka tavoitteena on kehittää esihenkilötaitojasi myyntitiimin johtamisessa…