Koulutuksen sisältö
Koulutuksessa tutustut eri mainostyyppien mahdollisuuksiin ja opit, miten rakennat kampanjalle selkeän ja toimivan rakenteen. Käymme läpi mainonnan tavoitteiden valinnan sekä rakennamme mainoksen vaihe vaiheelta – aina kampanjasta mainostasolle asti. Saat kohta kohdalta vinkkejä ja parhaita käytäntöjä, miten rakennat omista mainoksistasi yhä parempia ja toimivimpia.
Tietoja kouluttajasta: Taneli Katila
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.
—
Course description
In this training, you’ll explore the potential of different ad types and learn how to build a clear, effective campaign structure.
We’ll cover how to select the right advertising objectives and create ads step by step – from the campaign level down to individual placements. You’ll gain practical tips and best practices at each stage to make your ads more compelling and impactful.
About the trainer:
Katila has already helped more than 100 companies and organizations leverage social media effectively, following best practices. Previously, Katila worked at Finland’s leading social media consultancy, Dingless, where they managed social media marketing for major corporations. Katila has also gained experience in social media monitoring and analytics at the global company Meltwater.