Koulutuksen sisältö
Erinomaiset asiakaskokemukset ovat koko organisaation yhteinen tehtävä. Jokaisen työntekijän panos on tärkeä, sillä asiakaskokemukset muodostuvat kaikista kohtaamisista ja vuorovaikutustilanteista yrityksen kanssa. Tällä kurssilla saat konkreettisia ja käytännönläheisiä välineitä ja ideoita erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen jokaisessa työtehtävässäsi.
Kurssilla opit, miten viestintä, asiakaspalvelu, tuotteiden ja palveluiden laatu sekä yrityksen sisäinen kulttuuri ja prosessit vaikuttavat asiakaskokemukseen. Saat käytännön esimerkkejä ja strategioita asiakaskokemuksen parantamiseen sekä työkaluja asiakaspalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen.
Tule mukaan oppimaan, miten voit vaikuttaa positiivisesti asiakaskokemuksiin ja luoda asiakaskeskeistä kulttuuria.
Tietoja kouluttajasta: Henrietta Aarnikoivu
Kehittäjä, valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu on johtamisen, esihenkilötyön ja asiakaspalvelun asiantuntija. Hän on valmentanut ja konsultoinut lukuisissa organisaatioissa tavoitteena tavoitteet saavuttava ja hyvinvoiva organisaatio. Hän on luonut organisaatioiden tarpeisiin erilaisia konkreettisia onnistumista tukevia työkaluja, kuten laadukasta esihenkilötyötä tukevan V12-mallin ja työyhteisötaitoja kehittävän Työntekijän K8-mallin.
Palautteita Henrietan koulutuksista:
Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä.
ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu.
Henrietta on suorapuheinen ja innostava kouluttaja. Häntä kuuntelee jatkossakin mielellään ja hän osaa luoda luottamuksellisen ja avoimen ilmapiirin sekä rohkaisee osallistujia keskusteluun.
—
Course Description
Excellent customer experiences are a shared task of the entire organization. The contribution of each employee is important, as customer experiences are formed by all encounters and interactions with the company. In this course, you will get concrete and practical tools and ideas for producing an excellent customer experience in each of your tasks.
In the course, you will learn how communication, customer service, product and service quality, as well as the company’s internal culture and processes affect the customer experience. You will get practical examples and strategies for improving the customer experience, as well as tools for collecting and utilizing customer feedback.
Join us to learn how you can positively impact customer experiences and create a customer-centric culture.
About the instructor: Henrietta Aarnikoivu
Developer, coach and non-fiction writer Henrietta Aarnikoivu is an expert in leadership, supervisory work and customer service. She has coached and consulted in numerous organizations with the goal of achieving goals and being healthy. She has created various concrete tools to support success for the needs of organisations, such as the V12 model, which supports high-quality supervisory work, and the K8 model for employees, which develops work community skills.
Feedback on Henrietta’s trainings:
Henrietta is an excellent trainer and she has a clear delivery and good presentation skills. Henrietta’s personal strong experience in managerial work brought its own addition to the training. For once, a trainer who managed to keep the interest throughout the training day. The material included is also good.
A BIG THANK YOU to Henrietta. The day was really rewarding, it was extremely interesting to hear real cases from real life. It is a pleasure to listen to an expert like Henrietta, especially because she knows what she is talking about.
Henrietta is an outspoken and inspiring trainer. She will continue to be happy to listen to her, and she knows how to create a confidential and open atmosphere and encourages participants to discuss.