KoulutusOnline | Asiakaskeskeinen organisaatio – Koko henkilöstö asiakaspalvelijoina. Kouluttaja Henrietta Aarnikoivu Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Asiakaskeskeinen organisaatio – Koko henkilöstö asiakaspalvelijoina. Kouluttaja Henrietta Aarnikoivu

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Erinomaiset asiakaskokemukset ovat koko organisaation yhteinen tehtävä. Jokaisen työntekijän panos on tärkeä, sillä asiakaskokemukset muodostuvat kaikista kohtaamisista ja vuorovaikutustilanteista yrityksen kanssa. Tällä kurssilla saat konkreettisia ja käytännönläheisiä välineitä ja ideoita erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen jokaisessa työtehtävässäsi.

Kurssilla opit, miten viestintä, asiakaspalvelu, tuotteiden ja palveluiden laatu sekä yrityksen sisäinen kulttuuri ja prosessit vaikuttavat asiakaskokemukseen. Saat käytännön esimerkkejä ja strategioita asiakaskokemuksen parantamiseen sekä työkaluja asiakaspalautteen keräämiseen ja hyödyntämiseen.

Tule mukaan oppimaan, miten voit vaikuttaa positiivisesti asiakaskokemuksiin ja luoda asiakaskeskeistä kulttuuria. 

Tietoja kouluttajasta: Henrietta Aarnikoivu

Kehittäjä, valmentaja ja tietokirjailija Henrietta Aarnikoivu on johtamisen, esihenkilötyön ja asiakaspalvelun asiantuntija.  Hän on valmentanut ja konsultoinut lukuisissa organisaatioissa tavoitteena tavoitteet saavuttava ja hyvinvoiva organisaatio. Hän on luonut organisaatioiden tarpeisiin erilaisia konkreettisia onnistumista tukevia työkaluja, kuten laadukasta esihenkilötyötä tukevan V12-mallin ja työyhteisötaitoja kehittävän Työntekijän K8-mallin.

 

Palautteita Henrietan koulutuksista:

 

Henrietta on erinomainen kouluttaja ja hänellä on selkeä ulosanti ja hyvät esiintymistaidot. Oman lisänsä koulutukseen toi Henrietan omakohtainen vahva kokemus esimiestyöstä. Kerrankin kouluttaja joka jaksoi pitää mielenkiinnon koko koulutuspäivän ajan. Mukaan saatu materiaali on myös hyvä. 

 

ISO KIITOS Henrietalle. Päivä oli todella antoisa, oli äärimmäisen mielenkiintoista kuulla oikeita tapauksia tosielämästä. Henrietan kaltaista asiantuntijaa on ilo kuunnella, eritoten koska hän tietää mistä puhuu. 

 

Henrietta on suorapuheinen ja innostava kouluttaja. Häntä kuuntelee jatkossakin mielellään ja hän osaa luoda luottamuksellisen ja avoimen ilmapiirin sekä rohkaisee osallistujia keskusteluun.

Course Description

Excellent customer experiences are a shared task of the entire organization. The contribution of each employee is important, as customer experiences are formed by all encounters and interactions with the company. In this course, you will get concrete and practical tools and ideas for producing an excellent customer experience in each of your tasks.

In the course, you will learn how communication, customer service, product and service quality, as well as the company’s internal culture and processes affect the customer experience. You will get practical examples and strategies for improving the customer experience, as well as tools for collecting and utilizing customer feedback.

Join us to learn how you can positively impact customer experiences and create a customer-centric culture.

About the instructor: Henrietta Aarnikoivu

Developer, coach and non-fiction writer Henrietta Aarnikoivu is an expert in leadership, supervisory work and customer service. She has coached and consulted in numerous organizations with the goal of achieving goals and being healthy. She has created various concrete tools to support success for the needs of organisations, such as the V12 model, which supports high-quality supervisory work, and the K8 model for employees, which develops work community skills.

Feedback on Henrietta’s trainings:

Henrietta is an excellent trainer and she has a clear delivery and good presentation skills. Henrietta’s personal strong experience in managerial work brought its own addition to the training. For once, a trainer who managed to keep the interest throughout the training day. The material included is also good.

A BIG THANK YOU to Henrietta. The day was really rewarding, it was extremely interesting to hear real cases from real life. It is a pleasure to listen to an expert like Henrietta, especially because she knows what she is talking about.

Henrietta is an outspoken and inspiring trainer. She will continue to be happy to listen to her, and she knows how to create a confidential and open atmosphere and encourages participants to discuss.

Kesto

25 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Linkedin yrityskäyttö - Optimointi ja uudelleen markkinointi. Kouluttaja Taneli Katila
Miten hyödynnät tekoälyä LinkedIn-mainosten suunnittelussa ja saat kampanjoistasi enemmän irti?…
Linkedin yrityskäyttö - Algoritmi ja julkaisut. Kouluttaja Taneli Katila
Miten LinkedInin algoritmi toimii ja millaiset julkaisut saavat näkyvyyttä? Koulutuksessa…
Linkedin yrityskäyttö - Mainosten rakentaminen. Kouluttaja Taneli Katila
Miten luot tehokkaita LinkedIn-mainoksia ja hyödynnät eri mainosmuotoja? Koulutuksessa tutustumme…
Linkedin yrityskäyttö - Työntekijälähettilyys. Kouluttaja Taneli Katila
Miten rakennat autenttisen ja houkuttelevan työnantajamielikuvan LinkedInissä? Koulutuksessa käymme läpi…
Asiakaspalvelun peruspilarit– tunteista ja asenteista toimivaan vuorovaikutukseen. Kouluttaja Taina Parviainen
Tämän koulutuksen tarkoituksena on pysähtyä pohtimaan jokaisen asiakaspalvelussa toimivan omia…
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutuksessa käydään läpi erilaiset kysymystyypit ja kerrotaan esimerkkien avulla, miten…
Miten vastaat oikein kirjalliseen reklamaatioon. Kouluttaja Taina Parviainen
Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla…
Erilaiset valitustyylit ja niihin sopivat reagointitavat. Kouluttaja Taina Parviainen
Millä saada keskeytettyä jaaritteleva asiakas? Miten taas toimia sitkeän inttäjän…
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn. Kouluttaja Taina Parviainen
Suuttuiko asiakas jostain? Pahoittiko hän mielensä tilanteessa, joka olisi voitu…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…