KoulutusOnline | Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen

Myynti, markkinointi ja viestintä
Mikko Mäntyneva

Koulutuksen sisältö

Tässä koulutuksessa opit

  • asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista
  • asiakastiedon ja asiakkuuksien johtamisesta
  • yrityksen tavoitteiden vaikutuksesta avainasiakkuuksien tavoitteisiin.

Yrityksen avainasiakkuudet tuovat merkittävän osan sen liikevaihdosta. Kasvattaakseen liikevaihtoaan merkittävästi yrityksen on kyettävä hoitamaan ja kehittämään avainasiakkuuksiaan.

Koulutuksessa saat ohjeita avainasiakkuuksien systemaattiseen
johtamiseen ja kehittämiseen. Systemaattisuuden lisääminen avainasiakkuuksien johtamisessa parantaa liiketoiminnan ennustettavuutta, kasvua ja kannattavuutta.

Kouluttajat

Mikko Mäntyneva

Kesto

33 min 14 s

Lisää kategoriassa Myynti, markkinointi ja viestintä

Erilaiset myyjäpersoonat ja niiden johtaminen
Jokaista meitä myyjänä motivoi erilaiset asiat myyntityössä sekä samalla se…
Kert Kenner
Hinnoittelu ja arvon myynti
Myynnin johdolle ja myyntiä tekeville tarkoitettu koulutus, jossa käydään läpi…
Kati Huusko-Viikilä
Myyjien tavoiteasetanta – onko myynti matematiikkaa?
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään läpi myynnin tavoiteasetantaa ensin myyntiorganisaation ja…
Kati Huusko-Viikilä
Asiakasluokittelu ja asiakkuudenhoitomallit
Myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa käydään läpi asiakasluokittelua ja asiakkuudenhoitomallien…
Kati Huusko-Viikilä
Ostokäyttäytymisen muutos – mitä otettava huomioon myynnin näkökulmasta
Myyntiä tekeville ja myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa tehdään läpileikkaus…
Kati Huusko-Viikilä
Ostopäätökseen vaikuttaminen ja erilaiset ostajat
Tämä kurssi syventyy ostopäätöksen psykologiaan ja opettaa, kuinka tunnistaa erilaiset…
Kati Huusko-Viikilä
Erilaiset myyntiorganisaatiomallit ja myyntitiimiläisten osaamisen erikoistaminen
Kati Huusko-Viikilä
Moderni CRM myynnin johdon työkaluna
Kati Huusko-Viikilä
Asiantuntijoiden myynti ja myyntikulttuurin luominen
Kati Huusko-Viikilä
Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä
Valmennuksen tavoitteena on korostaa kuulemisen merkitystä modernissa myyntityössä. Valitettavan usein…
Kert Kenner
Timanttinen asiakastapaaminen
Valmennuksen tavoitteena on kehittää taitojasi asiakastapaamisten onnistuneelle läpiviemiselle. Valmennuksen kautta…
Kert Kenner
Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up
Valmennuksen tavoitteena on opastaa sinut tekemään aidosti törkeää kilpailuetua aikaansaava…
Kert Kenner
Hissipuheen rakentaminen
Valmennuksen tavoitteena on opastaa sinut rakentamaan ja pitämään positiivisesti mieleen…
Kert Kenner
Prospektointi ja ICP
Valmennuksen tavoitteena on kehittää taitojasi prospektoinnissa eli fokuksen ja ajankäytön…
Kert Kenner
Myyntistrategian luominen B2B-yritykselle
Myyntijohdolle tarkoitettu koulutus, joka antaa viitekehyksen ja tärkeimmät kokonaisuudet B2B-myyntistrategian…
Kati Huusko-Viikilä
Social Selling ja asiantuntijabrändi myyntityössä
Koulutus on tarkoitettu myyntiä tekeville, jotka haluavat hyödyntää sosiaalisen median…
Kati Huusko-Viikala
Myynnin esihenkilötyö - tehokkaat palaverikäytännöt
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään läpi myynnin johtamiseen liittyviä palaverikäytäntöjä ja…
Kati Huusko-Viikilä
Uusasiakashankinnan myyntiprosessin luominen
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään kohta kohdalta läpi, miten rakennetaa uusasiakashankinnan…
Kati Huusko-Viikilä
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Kati Huusko-Viikilä
Palvelumuotoilu päättäjälle
Palvelumuotoilu päättäjälle Koulutuksessa kerromme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon…
Qaswua
B2B myyntitaidot PK-sektoriin
Tässä kurssissa käsitellään B2B myyntitaitoja PK-sektoriin ja käydään läpi teemoja:…
Kai Rustholkarhu
Palvelumuotoilu
Tutustu palvelumuotoiluun – mitä, miksi ja miten?  Kurssilla tutustut palvelumuotoiluun…
Qaswua
Uusien myyjien myyntitaidot
Minkälaisia taitoja uusi myyjä tarvitsee? Käytännönläheisellä kurssilla kuulet mm. miksi…
Kai Rustholkarhu
Myyntitaidot retail-kanavaan
Kun myyntitilanne tapahtuu kasvotusten vähittäismyymälässä, mitä on hyvä huomioida? Miten…
Kai Rustholkarhu