KoulutusOnline | Asiakaskeskeinen organisaatio – Kaikki vaikuttaa kaikkeen
Takaisin kurssilistaukseen

Asiakaskeskeinen organisaatio – Kaikki vaikuttaa kaikkeen

Myynti, markkinointi ja viestintä
Henrietta Aarnikoivu

Koulutuksen sisältö

Henrietta Aarnikoivun käytännönläheinen kurssi asiakaspalvelun merkityksestä eli siitä miten kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mitä arvoa asiakaskeskeinen organisaatio tuottaa asiakkaalle? Mikä on yrityksen perustehtävä?

Kouluttajat

Henrietta Aarnikoivu

Lisää kategoriassa Myynti, markkinointi ja viestintä

Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up
Valmennuksen tavoitteena on opastaa sinut tekemään aidosti törkeää kilpailuetua aikaansaava…
Kert Kenner
Hissipuheen rakentaminen
Valmennuksen tavoitteena on opastaa sinut rakentamaan ja pitämään positiivisesti mieleen…
Kert Kenner
Prospektointi ja ICP
Valmennuksen tavoitteena on kehittää taitojasi prospektoinnissa eli fokuksen ja ajankäytön…
Kert Kenner
Erilaiset myyjäpersoonat ja niiden johtaminen
Jokaista meitä myyjänä motivoi erilaiset asiat myyntityössä sekä samalla se…
Kert Kenner
Moderni CRM myynnin johdon työkaluna
Kati Huusko-Viikilä
Asiantuntijoiden myynti ja myyntikulttuurin luominen
Kati Huusko-Viikilä
Erinomaisen myyjän tunnistaa erinomaisista kysymyksistä
Valmennuksen tavoitteena on korostaa kuulemisen merkitystä modernissa myyntityössä. Valitettavan usein…
Kert Kenner
Timanttinen asiakastapaaminen
Valmennuksen tavoitteena on kehittää taitojasi asiakastapaamisten onnistuneelle läpiviemiselle. Valmennuksen kautta…
Kert Kenner
Social Selling ja asiantuntijabrändi myyntityössä
Koulutus on tarkoitettu myyntiä tekeville, jotka haluavat hyödyntää sosiaalisen median…
Kati Huusko-Viikala
Myynnin esihenkilötyö - tehokkaat palaverikäytännöt
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään läpi myynnin johtamiseen liittyviä palaverikäytäntöjä ja…
Kati Huusko-Viikilä
Uusasiakashankinnan myyntiprosessin luominen
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään kohta kohdalta läpi, miten rakennetaa uusasiakashankinnan…
Kati Huusko-Viikilä
Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
Kati Huusko-Viikilä
Myyntistrategian luominen B2B-yritykselle
Myyntijohdolle tarkoitettu koulutus, joka antaa viitekehyksen ja tärkeimmät kokonaisuudet B2B-myyntistrategian…
Kati Huusko-Viikilä
Erilaiset myyntiorganisaatiomallit ja myyntitiimiläisten osaamisen erikoistaminen
Kati Huusko-Viikilä
Palvelumuotoilu päättäjälle
Palvelumuotoilu päättäjälle Koulutuksessa kerromme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon…
Qaswua
Myyntitavoitteet ja myynnin mittarointi
Tässä koulutuksessa opit myyntitavoitteiden asetannasta sekä mittaroinnista. Onnistumisella tai epäonnistumisella…
Petri Parvinen
CRM ja myyntityökalut
Yleisin kysymys, mitä Petri Parviselta kysytään, on: Minkälainen CRM järjestelmän…
Petri Parvinen
Ostajien motiivit
Kun on tutkittu ostamista ja myymistä, on huomattu, että ostaminen…
Petri Parvinen
Palvelumuotoilu
Tutustu palvelumuotoiluun – mitä, miksi ja miten?  Kurssilla tutustut palvelumuotoiluun…
Qaswua
Datavetoinen signaalimyynti
Yrityksissä kertyy dataa, mutta miten sitä hyödynnetään? Osataanko data muuttaa…
Petri Parvinen
Myyntitaidot retail-kanavaan
Kun myyntitilanne tapahtuu kasvotusten vähittäismyymälässä, mitä on hyvä huomioida? Miten…
Kai Rustholkarhu
Myyjän palkitseminen
Palkitseminen on tärkeä osa myyntiorganisaation menestystä. Miten myyjää kannattaa palkita…
Petri Parvinen
Miten myyn puhelimessa
Kun myyntitilanne tapahtuu puhelimessa, mitä on hyvä huomioida? Miten hyödynnän…
Kai Rustholkarhu
Miten myyn verkkotapaamisessa
Miten verkkotapaaminen eroaa puhelimessa tapahtuvasta kontaktoinnista? Verkkotapaamisen tehokeinot ja hyödynnettävät…
Kai Rustholkarhu