KoulutusOnline | Tutustu koulutuksiin

Aloita oppimismatkasi tänään ja ole askelen edellä huomenna.

KoulutusOnlinella varmistat osaamisesi

Paras tapa kehittää osaamista ja pysyä mukana työelämän muutoksissa on jatkuva oppiminen. KoulutusOnlinella varmistat, että sinulla on aina ajankohtaisimmat tiedot ja taidot käytössäsi urasi eri vaiheissa. Tutustu verkkokoulutuksiin ja aloita matka kohti jatkuvaa oppimista ja kehitystä!

Myynti, markkinointi ja viestintä
B2B myyntitaidot PK-sektoriin
Tässä kurssissa käsitellään B2B myyntitaitoja PK-sektoriin ja käydään läpi teemoja:…
Kai Rustholkarhu
Myynti, markkinointi ja viestintä
Palvelumuotoilu
Tutustu palvelumuotoiluun – mitä, miksi ja miten?  Kurssilla tutustut palvelumuotoiluun…
Qaswua
Myynti, markkinointi ja viestintä
Kriisigrilli
Kurssilla opit miten ratkaista ja ennaltaehkäistä kriisiviestintätilanteet.
Katleena Kortesuo
Myynti, markkinointi ja viestintä
Puhuva pää vai elävä esiintyjä?
Kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin.
Katleena Kortesuo
Myynti, markkinointi ja viestintä
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen
Puheterapeutti, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkasen pikakurssilla opit ottamaan vaikeat asiat…
Hanna Markkanen
Myynti, markkinointi ja viestintä
Vaikuttava viestintä I
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömyys. Olet sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Peter Nyman
Myynti, markkinointi ja viestintä
Vaikuttava viestintä II
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömyys. Olet sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Peter Nyman
Myynti, markkinointi ja viestintä
Hyvän esityksen komponentit
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Taina Parviainen
Myynti, markkinointi ja viestintä
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
Taina Parviainen
Myynti, markkinointi ja viestintä
Kiteytä tai kuole
Tässä koulutuksessa saat kuusi vinkkiä tekstin kiteyttämiseen.
Katleena Kortesuo
Myynti, markkinointi ja viestintä
Kohtuuttomien valitusten ja kverulanttivalittajien kohtaaminen ja käsittely
Kurssilla opit tunnistamaan erityyppiset valittajat ja käsittelemään valitukset eri osapuolia…
Totti Karpela
Myynti, markkinointi ja viestintä
Asiakaskeskeinen organisaatio – Kaikki vaikuttaa kaikkeen
Henrietta Aarnikoivun käytännönläheinen kurssi asiakaspalvelun merkityksestä eli siitä miten kaikki…
Henrietta Aarnikoivu
Myynti, markkinointi ja viestintä
Asiakaskeskeinen organisaatio - Koko henkilöstö asiakaspalvelijoina
Erinomaiset asiakaskokemukset ovat organisaation jokaisen työntekijän asia. Tällä kurssilla saat…
Henrietta Aarnikoivu
Myynti, markkinointi ja viestintä
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Taina Parviainen
Myynti, markkinointi ja viestintä
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista asiakastiedon ja…
Mikko Mäntyneva
Myynti, markkinointi ja viestintä
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen
Kurssilla tutustutaan Key Account Management-toimintaan. Miten yhdistää asiakkuuden arvo ja…
Mikko Mäntyneva
Myynti, markkinointi ja viestintä
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnästä muutoksen johtamisesta miten huomioit myös yksittäisen…
Mikko Mäntyneva