Koulutuksen sisältö
Tämä kurssi syventyy ostopäätöksen psykologiaan ja opettaa, kuinka tunnistaa erilaiset ostajat ja vaikuttaa heihin tehokkaasti. Käymme läpi ostomotiiveja ja opit lähestymään erilaisia päättäjätahoja, kuten omistajia, ylimpää johtoa, ammattiostajia ja päälliköitä. Kurssi tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä ja strategioita, joiden avulla voit parantaa myyntituloksiasi ja ymmärtää paremmin asiakkaidesi tarpeita ja motiiveja.
Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä
Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.
—
Course Description
This course delves into the psychology of purchasing decisions and teaches you how to identify and influence different types of buyers. We will go through the motives for buying and you will learn how to approach different decision-makers, such as owners, top management, professional buyers and managers. The course provides practical tips and strategies to help you improve your sales results and better understand your customers’ needs and motivations.
About the instructor: Kati Huusko-Viikilä
Kati is a pioneer in B2B sales who specializes in combining technologies, processes, data, and customer interface teams into a cohesive, revenue-generating force. Kati has years of experience in B2B sales and marketing management positions, and she has also held several roles as a founder, director, consultant and board professional in various companies. His open-minded, creative and productive approach has been put into practice both in his own and his clients’ companies. Kati is the founder and CEO of Revory Oy, a RevOps agency, and she has built her career with dedication to helping B2B companies achieve their growth goals through modern means.