KoulutusOnline | Ostokäyttäytymisen muutos – Mitä otettava huomioon myynnin johtamisessa? Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Ostokäyttäytymisen muutos – Mitä otettava huomioon myynnin johtamisessa? Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Myyntiä tekeville ja myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa tehdään läpileikkaus asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutokseen ja siihen liittyviin tärkeimpiin haltuun otettaviin osa-alueisiin myyntiorganisaatioissa. Tämän verkkokurssin tarkoituksena on koostaa ja antaa pintaraapaisua ostamisen muutokseen liittyviin aiheisiin, joista voit oppia lisää ja mennä syvemmälle katsomalla muut Kati Huusko-Viikilän tuottamat myynnin johtamisen verkkokurssit. Koulutuksessa käydään läpi ostamisen ja myynnin muutosta, ostajan opastamista ostopolkunsa varrella, ostamisen helpottamista sekä myyjien osaamisen erikoistamisen tärkeyttä.

Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä

Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.

Course Description

Training for sales professionals and sales management, which provides a cross-section of the change in customer purchasing behavior and the most important areas related to it in sales organizations. The purpose of this online course is to compile and give you a scratch on the surface of topics related to the change in buying, which you can learn more about and go deeper by watching the other online sales management courses produced by Kati Huusko-Viikilä. The training goes through the change in buying and selling, guiding the buyer along their buying path, making buying easier, and the importance of specializing the skills of salespeople.

About the instructor: Kati Huusko-Viikilä

Kati is a pioneer in B2B sales who specializes in combining technologies, processes, data, and customer interface teams into a cohesive, revenue-generating force. Kati has years of experience in B2B sales and marketing management positions, and she has also held several roles as a founder, director, consultant and board professional in various companies. His open-minded, creative and productive approach has been put into practice both in his own and his clients’ companies. Kati is the founder and CEO of Revory Oy, a RevOps agency, and she has built her career with dedication to helping B2B companies achieve their growth goals through modern means.

Kesto

18 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Linkedin yrityskäyttö - Optimointi ja uudelleen markkinointi. Kouluttaja Taneli Katila
Miten hyödynnät tekoälyä LinkedIn-mainosten suunnittelussa ja saat kampanjoistasi enemmän irti?…
Linkedin yrityskäyttö - Algoritmi ja julkaisut. Kouluttaja Taneli Katila
Miten LinkedInin algoritmi toimii ja millaiset julkaisut saavat näkyvyyttä? Koulutuksessa…
Linkedin yrityskäyttö - Mainosten rakentaminen. Kouluttaja Taneli Katila
Miten luot tehokkaita LinkedIn-mainoksia ja hyödynnät eri mainosmuotoja? Koulutuksessa tutustumme…
Linkedin yrityskäyttö - Työntekijälähettilyys. Kouluttaja Taneli Katila
Miten rakennat autenttisen ja houkuttelevan työnantajamielikuvan LinkedInissä? Koulutuksessa käymme läpi…
Asiakaspalvelun peruspilarit– tunteista ja asenteista toimivaan vuorovaikutukseen. Kouluttaja Taina Parviainen
Tämän koulutuksen tarkoituksena on pysähtyä pohtimaan jokaisen asiakaspalvelussa toimivan omia…
Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutuksessa käydään läpi erilaiset kysymystyypit ja kerrotaan esimerkkien avulla, miten…
Miten vastaat oikein kirjalliseen reklamaatioon. Kouluttaja Taina Parviainen
Tässä koulutuksessa saat hyviä ja käytännönläheisiä vinkkejä siihen, millä tavalla…
Erilaiset valitustyylit ja niihin sopivat reagointitavat. Kouluttaja Taina Parviainen
Millä saada keskeytettyä jaaritteleva asiakas? Miten taas toimia sitkeän inttäjän…
Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn. Kouluttaja Taina Parviainen
Suuttuiko asiakas jostain? Pahoittiko hän mielensä tilanteessa, joka olisi voitu…
Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…