Koulutuksen sisältö
Miten LinkedInin algoritmi toimii ja millaiset julkaisut saavat näkyvyyttä? Koulutuksessa käymme läpi, millaiset sisällöt vahvistavat työantajamielikuvaa ja miten julkaisut toimivat ammatillisessa verkostossa. Opit myös työntekijälähettilyyden johtamisesta ja henkilöstön tukemisesta käytännönläheisin vinkein, jotka auttavat saamaan parhaat tulokset LinkedIn-markkinoinnissa.edInin tuomat hyödyt työnantajalle jatyöntekijöille. Opit käytännön keinoja, joiden avulla voit vahvistaa yrityksesi brändiä ja houkutella parhaita osaajia, sekä hyviä esimerkkjä onnistuneista toteutuksista.
Tietoja kouluttajasta: Taneli Katila
Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.
—
Course Description
How does the LinkedIn algorithm work and what kind of posts gain visibility? In this training, we’ll explore the types of content that strengthen employer branding and how posts perform within a professional network. You’ll also learn how to lead employee advocacy and support staff with practical tips that help achieve the best results in LinkedIn marketing.
About the instructor: Taneli Katila
Katila has already helped more than 100 companies and organizations leverage social media effectively, following best practices. Previously, Katila worked at Finland’s leading social media consultancy, Dingless, where they managed social media marketing for major corporations. Katila has also gained experience in social media monitoring and analytics at the global company Meltwater.