KoulutusOnline | Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025 Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025

Myynti, markkinointi ja viestintä

Koulutuksen sisältö

Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää menestyjät. Se on myös arvopohjainen valinta, jonka tekee organisaation johto. 

Koulutuksessamme ”Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä” pureudumme siihen, miten asiakasymmärryksen syventäminen, asiakaspolun optimointi ja personoitu palvelu luovat ylivertaista asiakaskokemusta. 

Opit, miten asiakaslähtöisyys ja proaktiivinen palvelukulttuuri tuottavat sitoutuneita asiakkaita, parempaa brändimielikuvaa ja kestävää kasvua. 

Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja ja inspiroivia esimerkkejä, joiden avulla voit viedä asiakaskokemuksesi uudelle tasolle. 

Tule mukaan ja varmista, että yrityksesi ei vain täytä asiakkaiden odotuksia – vaan ylittää ne!

Kouluttajana Hannu Uotila.

08.50 Yhteyden avaus

9.00 Customer Excellence – Asiakaskokemus kilpailutekijänä

-Mitä asiakaskokemuksesta tulisi ajatella ja miksi se on tärkeää?

-Miten ylivertainen asiakaskokemus luodaan?

-Ylivertainen asiakaskokemus strategisena valintana

-Käytännön esimerkkejä.

11.00 Koulutus päättyy

 

Lisää kategoriassa Myynti, markkinointi ja viestintä

Varmista verkkosivujesi näkyvyys tekoälyoptimoinnilla (GEO) 17.12.2025
Uudet tekoälypalvelut, kuten esimerkiksi ChatGPT, Copilot ja Gemini, muuttavat yrityksen…
Neuvottele kuin ammattilainen 5.5.2026
Opi neuvottelemaan ammattilaisen opein! Erilaisia neuvotteluja käydään joka päivä –…
Kirjallinen reklamaatio – miten vastaat oikein? 12.5.2026
Miten kannattaa vastata kirjallisiin reklamaatioihin oikeaoppisesti? Tässä koulutuksessa saat hyviä…
Myyntitekstit tekoälyllä – Käytännön vinkit ja työkalut tehokkaampaan myyntiin 24.3.2026
Tervetuloa innostavaan ja käytännönläheiseen etäkoulutukseen, jossa opit hyödyntämään tekoälyä vaikuttavien…
Key Account Manager (KAM) -ajokortti® 3.-4.6.2026
Haluatko saada käytännönläheisiä toimintamalleja ja ideoita, joita voit soveltaa omassa…
Project Manager -ajokortti 17.-18.3.2026
Haluatko saada valmiudet toimia vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä? …
Project Manager -ajokortti 3.-4.12.2025
Haluatko saada valmiudet toimia vastuullisena projektipäällikkönä tai projektinhallinnan menetelmien kehittäjänä? …
Key Account Manager (KAM) -ajokortti® 19.-20.1.2026
Haluatko saada käytännönläheisiä toimintamalleja ja ideoita, joita voit soveltaa omassa…
Customer Excellence - Asiakaskokemus kilpailutekijänä 19.11.2025
Ylivertainen asiakaskokemus on nykypäivän liiketoiminnan kilpailuvaltti – erottautumistekijä, joka määrittää…