KoulutusOnline | Asiakasluokittelu ja asiakkuudenhoitomallit. Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä Siirry sisältöön
Takaisin kurssilistaukseen

Asiakasluokittelu ja asiakkuudenhoitomallit. Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä

Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Koulutuksen sisältö

Myynnin johdolle tarkoitettu koulutus, jossa käydään läpi asiakasluokittelua ja asiakkuudenhoitomallien suunnittelua. Koulutuksen jälkeen sinulle on selvää miksi, milloin ja miten asiakasluokittelua kannattaa tehdä ja miksi asiakkuuksien hoitoon kannattaa ylipäätään panostaa. Saat myös käytännönläheisiä vinkkejä luokitteluun sekä esimerkin, miten voi lähteä luokittelua tekemään.

Tietoja kouluttajasta: Kati Huusko-Viikilä

Kati on B2B-myynnin pioneeri, joka on erikoistunut yhdistämään teknologiat, prosessit, datan sekä asiakasrajapinnan tiimit yhtenäiseksi, liikevaihtoa generoivaksi voimaksi. Katilla on vuosien kokemus B2B-myynnin ja markkinoinnin johtotehtävistä, ja lisäksi hänellä on ollut useita rooleja eri yhtiöiden perustajana, johtajana, konsulttina ja hallitusammattilaisena. Hänen ennakkoluuloton, luova ja tuloksellinen lähestymistapansa on päässyt käytäntöön sekä omassa että asiakkaiden yrityksissä. Kati on RevOps-toimiston Revory Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja, ja hän on rakentanut uransa omistautuen auttamaan B2B-yrityksiä saavuttamaan kasvutavoitteensa nykyaikaisilla keinoilla.

Kesto

30 min 0 s

Lisää kategoriassa Myynti, Markkinointi ja Viestintä

Palvelumuotoilu. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Kurssilla tutustutaan palvelumuotoiluun perusteellisesti, käsitellen sen merkitystä, tarkoitusta ja toteutustapaa.…
Palvelumuotoilu päättäjille. Kouluttajat Sofia Forsberg, Johanna Säynäjäkangas
Koulutuksessa käsittelemme, mitä yrityksen päättäjien, päälliköiden ja johdon tulisi tietää…
Vaikuttava viestintä, osa 2. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Askeleet sujuvaan asiakasviestintään. Kouluttaja Taina Parviainen
Tarkasti mietitty ja laadittu teksti antaa hyvän kuvan yrityksen tavasta…
Hyvän esityksen komponentit. Kouluttaja Taina Parviainen
Koulutus opastaa, miten omasta esityksestään voi tehdä vaikuttavan esimerkiksi valmistautumalla…
Kaikki mitä olet aina halunnut tietää kielenhuollosta mutta et ole kehdannut kysyä. Kouluttaja Taina Parviainen
Kurssi antaa selkeän ja tiiviin katsauksen kielenhuollon perusasioihin. Kurssilla käsitellään…
B2B myyntitaidot PK-sektoriin. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa syvennytään B2B myyntitaitoihin erityisesti PK-sektorilla. Käymme läpi keskeisiä…
Miten myyn puhelimessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa opit tehokkaat myyntistrategiat puhelimitse tapahtuvaan myyntiin. Käsittelemme, mitä…
Miten myyn verkkotapaamisessa. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa perehdytään verkkotapaamisen erityispiirteisiin ja tehokkaisiin myyntistrategioihin. Käsittelemme, miten…
Myyntitaidot retail-kanavaan. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tässä kurssissa keskitytään myyntitaitoihin vähittäismyymälässä tapahtuvissa kasvokkain kohtaamisissa. Opit, mitä…
Uusien myyjien myyntitaidot. Kouluttaja Kai Rustholkarhu
Tällä käytännönläheisellä kurssilla tutustut olennaisiin taitoihin, joita uusi myyjä tarvitsee…
Kriisigrilli. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tämä kurssi tarjoaa kattavan perehdytyksen kriisiviestinnän perusteisiin. Kurssilla käsitellään kriisien…
Puhuva pää vai elävä esiintyjä? Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tällä kurssilla opit parhaat esiintymisvinkit videoesiintymisiin Katleena Kortesuon johdolla. Saat…
Vaikeiden asioiden puheeksiottaminen. Kouluttaja Hanna Markkanen
Puheterapeutti ja ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Markkanen opettaa tällä kurssilla, kuinka…
Avainasiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit asiakkuuksien hoidon ja kehittämisen vastuista, asiakastiedon hyödyntämisestä…
Johtajuus muutoksessa ja sitä tukeva muutosviestintä. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Tässä koulutuksessa opit muutosviestinnän perusteet ja muutoksen johtamisen keskeiset käytännöt.…
Yrityksen avainasiakastoiminnan terävöittäminen. Kouluttaja Mikko Mäntyneva
Kurssilla tutustutaan Key Account Management -toimintaan ja sen keskeisiin käytäntöihin.…
Vaikuttava viestintä, osa 1. Kouluttaja Peter Nyman
Hyvät viestintätaidot ovat välttämättömiä, olitpa sitten kokouksessa, seminaarissa puhumassa tai…
Prospektointi ja ICP. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on kehittää taitojasi prospektoinnissa ja ajankäytön hallinnassa. Kurssin…
Timanttinen asiakastapaaminen. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen keskiössä on taito viedä läpi onnistuneita asiakastapaamisia, joissa tuotetaan…
Voittavan tarjouksen tekeminen ja follow up. Kouluttaja Kert Kenner
Koulutuksen tavoitteena on opastaa sinut luomaan tarjouksia, jotka tuovat merkittävää…
Kiteytä tai kuole. Kouluttaja Katleena Kortesuo
Tässä koulutuksessa opit kuusi tehokasta vinkkiä tekstin kiteyttämiseen. Kurssin aikana…
Myyjien tavoiteasetanta – onko myynti matematiikkaa? Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään läpi myynnin tavoiteasetantaa ensin myyntiorganisaation ja…
Myynnin esihenkilötyö - tehokkaat palaverikäytännöt. Kouluttaja Kati Huusko-Viikilä
Myyntijohdolle tarkoitetussa koulutuksessa käydään läpi myynnin johtamiseen liittyviä palaverikäytäntöjä ja…